Restitutie & Annulering

RESTISTUTIE EN ANNULERING⁣

We volgen een betrouwbaar restitutiebeleid zodat onze klanten zich bevoorrecht voelen over hun samenwerking met ons. Lees de richtlijnen voor het restitutiebeleid.⁣

Als u uw account wilt annuleren, laat het ons dan tenminste 3 dagen voor het einde van uw termijn weten (via een e-mail naar i[JOUW EMAIL]⁣

of via onze billing portal). Bij opzegging worden uw gegevens niet verwijderd om er zeker van te zijn dat u altijd terug kunt komen, maar als u wilt dat deze van onze servers worden verwijderd. E-mail [JOUW EMAIL⁣

]voor uw verzoek. Aangezien het verwijderen van alle gegevens definitief is, moet u ervoor zorgen dat u uw account daadwerkelijk wilt annuleren en uw gegevens wilt verwijderen voordat u dit doet.⁣

Je abonnement wordt aan het einde van elke maand automatisch verlengd⁣

U kunt het niveau van onze services op elk moment van uw gebruik upgraden of downgraden, maar [JOUW BEDRIJF] vergoedt in dat geval⁣

geen kosten⁣

Als u tussen de termijn door stopt met het gebruik van onze diensten, betalen wij u de door u betaalde vergoedingen voor de resterende termijn⁣

niet terug.⁣

We behouden ons het recht voor om de [JOUW BEDRIJF]-service(s) om welke reden dan ook, zonder voorafgaande kennisgeving, te wijzigen of⁣

te beëindigen.⁣

Fraude: Zonder enige andere rechtsmiddelen te beperken, kan [JOUW BEDRIJF] uw account opschorten of beëindigen als we vermoeden dat u (door veroordeling, schikking, verzekering of onderzoek, of anderszins, met⁣

geweld onze branding heeft verwijderd) frauduleuze activiteiten heeft gepleegd in verband met de door ons aangeboden diensten.⁣

Let op: er wordt geen restitutie aangeboden, zelfs niet als een abonnement halverwege de maand wordt opgezegd.⁣

3 Dagen Zonder Verplichte Annulering⁣

[JOUW BEDRIJF] biedt SaaS-service aan bedrijven met een annuleringsbeleid van 3 dagen zonder verplichtingen. De vrijblijvende opzegging begint onmiddellijk na activering van het account. De 3 dagen vrijblijvende opzegtermijn geldt alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten met een abonnement. [JOUW BEDRIJF] houdt ook geen rekening met een gratis proefperiode voor klanten die ooit abonnees betaalden, opzegden en vervolgens besloten hun abonnement op [JOUW BEDRIJF] opnieuw in te voeren.⁣

Op elk moment gedurende de 3 dagen kunnen potentiële abonnees (klant) hun account annuleren en worden ze volledig terugbetaald met een kleine servicetoeslag.⁣

Om SaaS te blijven gebruiken na de 3-daagse niet-verplichte opzegtermijn, wordt u automatisch doorgezet naar het door u geselecteerde betalingsplan dat u aanvankelijk hebt geselecteerd op het moment dat u koopt uit een reeks selecties van maandelijks of een korting ontvangt door te betalen voor een half jaar of een heel jaar dienst.⁣

Maandelijks facturatie-, annulerings- en restitutiebeleid⁣

[JOUW BEDRIJF] brengt vooraf kosten in rekening en int voor het gebruik van de SaaS-service. Alle geleverde diensten worden niet gerestitueerd.⁣

Zodra een klant een abonnement kiest en factuurgegevens verstrekt, berekent [JOUW BEDRIJF] een pro-rata bedrag met de eerste betaling die bij ondertekening verschuldigd is.⁣

Alle abonnementen worden maandelijks, driemaandelijks en jaarlijks automatisch verlengd op de vervaldatum volgens de aankoopdatum, totdat ze officieel schriftelijk worden opgezegd.⁣

Klanten kunnen op elk moment annuleren door een e-mail te sturen naar:⁣

[JOUW EMAIL] of naar ons billing portal te gaan.⁣

Klanten ontvangen een e-mail van [JOUW BEDRIJF] waarin wordt bevestigd dat hun abonnement op de SaaS-service is opgezegd.⁣

Belangrijk: er worden geen terugbetalingen of kredieten voor gedeeltelijke maanden, kwartalen of jaren van dienst aan een klant terugbetaald bij annulering.⁣

Alle vergoedingen zijn exclusief alle belastingen, heffingen of heffingen die door de belastingdienst worden opgelegd, en de klant is verantwoordelijk voor de betaling van al dergelijke belastingen, heffingen of heffingen.⁣

De vergoedingen die [JOUW BEDRIJF] in rekening brengt voor de maandelijkse, driemaandelijkse of jaarlijkse services zijn exclusief telefoon- en internettoegangskosten, evenals andere kosten voor gegevensoverdracht.⁣

Eventuele valuta-afrekeningen zijn gebaseerd op de overeenkomst van de klant met de aanbieder van de betalingsmethode.⁣

Voor alle duidelijkheid: deze kosten zijn voor rekening van de klant.⁣

Klanten kunnen hun abonnement voor de SaaS-services op elk moment upgraden of downgraden.⁣

Voor elke vorm van upgrade of downgrade in het abonnement, moet de klant schrijven naar [JOUW EMAIL]⁣

De gekozen factureringsmethode zal automatisch het nieuwe abonnementstarief in rekening brengen bij de volgende facturatiecyclus.⁣

Met betrekking tot downgrades van een abonnement verstrekt [JOUW BEDRIJF] geen restituties of tegoeden voor gedeeltelijke servicemaanden.⁣

[JOUW BEDRIJF] behoudt zich het recht voor om een abonnement op een van de SaaS-services die zijn gekocht bij [JOUW WEBSITE] te⁣

weigeren/annuleren.⁣

Dit bovenstaande beleid is van toepassing op alle SaaS-services die worden vermeld op [JOUW BEDRIJF], tenzij anders vermeld in het bijbehorende programmamateriaal.

© 2025 Smart-Reach all rights reserved